Asiakaskokemuksen mittaaminen ja kehittäminen polkaistu käyntiin Enjoyssa

Yritysasiakkaille tarjotaan jatkossa jatkuvaan tutkimukseen osallistumista. HoReCa-maailman henkilöstövuokraus- ja rekrytointiosaaja Enjoy on käynnistänyt asiakaskokemuksensa mittaamisen ymmärtääkseen asiakkaitaan ja kehittääkseen toimintaansa entistä paremmin. Työntekijäasiakkaiden korkea yhteishenki, yhteisöllisyys ja yritysasiakkaiden vapaissa palautekeskusteluissa antamat kiitokset asiakaskokemuksesta ovat olleet Enjoyn selkeitä kilpailuvaltteja. Nyt aloitetulla asiakaskokemustutkimuksella saadaan numeroista vahvistusta mielikuville. Systemaattinen mittausjärjestelmä antaa yritykselle myös lähtötason, johon tulevaisuuden toimintaa on … Jatka artikkelin Asiakaskokemuksen mittaaminen ja kehittäminen polkaistu käyntiin Enjoyssa lukemista